woensdag 22 november 2017

Sneeuwpoppen Selfie

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een kerstkaart om te laten zien.
Ik vind het altijd heerlijk om kerstkaarten te maken.
Ik hoop niet dat ik jullie er mee verveel.
Ik heb de digi van Sheepski Designs gebruikt,
Sneeuwpoppen Selfie. Ik vind die wel heel erg leuk.
Het papier is al wat ouder en ik weet niet meer van welk
merk dat is. De poinsetta en de takjes zijn van Marianne Design.
De sterrenrand is van Joy!crafts.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell potloden:

111 -115 -142 -157 -173 -174 -176 - 177 -
179 - 180 - 188 - 199 - 217 - 225 - 283.


Ik wil mijn kaart mee te laten doen bij:

De egel Bingo- Sneeuwpop-Sneeuw-ster

Bij Classic design team was ik nog best technique winner
met mijn creatie voor Laura. Altijd weer leuk!





Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn Sneeuwpoppen Selfie vinden.
Weer bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.


17 opmerkingen:

  1. Die afbeelding is zo grappig! Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee joh, hoe kunnen jouw prachtige kerstkaarten nou gaan vervelen :). Deze is ook weer een topper.... vrolijke afbeelding en weer schitterend gekleurd.
    Proficiat met je prijs 'beste techniek'.... gaaf hoor!
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG this is so, so cute ... love it! Thanks so much for playing in our ‘Anything SNOW’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This card is just too cute! I love the selfie look. Thank you for sharing it with us at Crafty Creations!
    Ciao, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha wat een leuke "selfie" van de sneeuwmannen. Gave kaart, je mooie poinsettia lijkt wel van fluweel Ina.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel...je hebt BINGO hoor ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee hoor, de kerstkaartjes vervelen nog niet Ina, ga maar lekker door! Een leuke digi heb je er voor gebruikt! Gefeliciteerd met de techniek kaart!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These snowmen are so cute! Thanks for joining us at The Merry Christmas challenge.
    Janis, Owner and Design Team Member
    P.S. I love the Laura fold. Great idea!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kerstkaartje, de digi van die sneeuwpoppen is echt geweldig en je hebt ze prachtig ingekleurd!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is such a fun image! I love the color combination!
    Thanks for playing along at Christmas Card Challenges!
    Debbie ~ CCC DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely card!
    Thank you for playing with us at Scrapping4funChallenges
    Sollan, DT member
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sweet image and nice coloring. Thanks for sharing it at Scrapping4fun.
    Miroslava DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave digi en wat een leuke kaart heb je er mee gemaakt!
    Dank je wel voor je deelname bij AnMaCreatief.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nothing says snow like adorable snowmen & yours are especially gorgeous! Beautiful coloring and awesome design! Thanks for joining our "Snow" challenge at Dies R Us!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Awww this is so cute, I love that super fun image! Thanks so much for joining us at the Holly & Ivy Christmas Challenge!
    Tammy x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a fun card. Love the papers and colors you used.
    Thanks for joining us in The Merry Christmas Challenge
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel gezellig dat je meedoet met onze 'Kerst Bingo' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนังเพลง

    BeantwoordenVerwijderen