woensdag 5 november 2014

Tag met Don en Daisy

Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor de leuke reacties op mijn drieluik.
Ik heb een tijd terug een candy gewonnen bij het Don en Daisy blog.Ik had
een stempel gewonnen van Don en Daisy. Neline vroeg mij of ik het leuk
vond om daarmee een kaart te maken.Ik heb een tag gemaakt.
Ik heb de volgende materialen gebruikt;

Van Joy!craft;

Stermal 6002/0358
Rand notebook 6002/0259
Ijskristal 6002/2020 en 6002/2018
Rand ijskristallen 6002/2021
Papier 6011/0316

Tag van Duth Doobaadoo
Stempel van Marianne Design Don en Daisy DDS 3345
Takjes zijn ook van Md LR 0227
Verder kraftpapier,lint en jute gebruikt

Ik wil mijn kaart mee laten doen met de volgende challenges

Creapaleis

The Ribbon Girl
Totaly Gorjuss
Completely Christmas
An Ma Creatief
Scrapping4fun
Kort o mania

Scrap Card Challengeblog blauw,bedel,bloemen

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn tag vinden.

18 opmerkingen:

  1. Superleuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Ina, leuk is die tag, je kunt het zo mooi bewerken, een mooi geheel is dit geworden, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ina
    Geweldige Tag met Don en Daisy stempel heb je gemaakt,
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ina,
    wat is je label prachtig alles past zo mooi bij elkaar
    dank dat je meedoet aan de bingo challenge van scr@p-cards
    liefs DT martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooie tag Ina!
    Echt schitterend gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig labelkaartje Ina ... het stempeltje is prachtig ingekleurd !
    Een heel knap geheel weer Ina !
    Groetjes, fijne avond, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ina,
    Wat heb je een prachtige tag gemaakt, ik heb die mal van Dutch Doobadoo ook, maar ik vind het tegen vallen om het netjes te krijgen..
    je hebt er iets moois van gemaakt, leuk afdrukje...
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi is je wintertag met Don & Daisy! Heel leuk gedaan.
    De mal van Dutch Doobadoo heb ik ook maar nog niet gebruikt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi ina. Wat een leuk tag. Wat heb je don en Daisy mooi ingekleurd in deze kleuren. Heel mooi afgewerkt met mooie materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ina,
    Je hebt een erg leuke tag gemaakt met Don en Daisy en met mooie details afgewerkt.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stunning Christmas card, love the colors and all the detail.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige tag Ina!! Veel moois op te zien!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi geheel! Prachtige details en mooi blauw!
    Dank-je-wel voor het meedoen met onze KERSTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thanks for joining us at Scrapping 4 fun challenges. Your card is gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous tag. Lots of lovely details. Thanks for sharing with us at Completely Christmas Challenges this week.
    Hugs,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous tag!! Love the layers and details. Fabulous little charms too. Thanks for joining us at Scrapping4Fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful christmas tag. Lovely details and colors.
    Thank´s for playing with us in KortoMania.
    Hugs Sissel

    BeantwoordenVerwijderen