dinsdag 21 oktober 2014

Verjaardagsfeestje

Ik heb deze keer een kaart gemaakt met de stempel van Don en Daisy. Ik
heb de Go Kreate mal Frilly 2 gebruikt. De bloemen zijn van Magnolia,
doohickey's WL 13 Peonies. De stermal is van Joy!craft 6002/0358.
Het hartje is van MD Col 1307 evenals het papier, Pretty Paper bloc
French Roses PK 9106. De stempel is van Don en Daisy, DDS 3330.
En tot slot het vierkant met de franse lelies 6002/0257 van Joy!craft.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Ik wil mijn kaart mee laten doen met de volgende challenge;

Don en Daisy challenge 18

7 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig, leuke mallen heb je hierbij gebruikt een leuk geheel is dit geworden, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaartje is weer super, mooie kleuren en mallen,leuke stempel, weer een plaatje,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ina,
    Een pracht van een kaartje weer ... hele mooie mallen en prachtige kleurtjes ... Knap weer !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ina. Prachtig deze kaart. Hele mooi kleurtjes en leuk met de mallen. Superleuk geheel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Hoi Ina,

    Wat is dit een mooie kaart zeg ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje zeg! Leuk dat je meedoet met de challenge van Don and Daisy!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen